Sunday, February 14, 2010

My Job: my office is at my home.it's a releasing agency at the moment.Newscafe Ads is soon into creative side of advertising. What Newscafe does is it releases advertisements of its clients on all the media anywhere in the world .Likewise we have our ads running on Manorama daily , ACV etc.A business takes time to grow just like a chil

Whtz A Fun ?
Do U Know Wht I Mean It Iz ?
[Ooo
Can I Getc Ya
OO
Can I Touch Ya ]2

Zara Zara Touch Me Touch Me Touch Me
A Zara Zara Kiss Me Kiss Me Kiss Me
A Zara Zara Hold Me Hold Me Hold Me

O Zara Zara Oo OO O

Touch Me Touch Me Touch Me Zara Zara
Kiss Me Kiss Me Kiss Me Zara Zara
Hold Me Hold Me Hold Me Zara Zara
O O O

[Bin Tere Sanam Is Jahan Mein
Beqkaar Hum Dum Da Dum Da Dum
Bin Tere Sanam Is Jahan Mein
Beqkaar Hum ]2

Zara Zara Touch Me Touch Me Touch Me
A Zara Zara Kiss Me Kiss Me Kiss Me
A Zara Zara Hold Me Hold Me Hold Me

O Zara Zara Oo OO O

Touch Me Touch Me Touch Me Zara Zara
Kiss Me Kiss Me Kiss Me Zara Zara
Hold Me Hold Me Hol

No comments: